A hazai innovációs rendszer megújításának egyik legfontosabb célkitűzése, hogy az egyetemi tudásközpontok és a vállalati szféra szoros együttműködése mindinkább elősegítse a kutatás-fejlesztési tevékenység gyakorlati hasznosulását.
A tréning célja olyan szakemberek képzése, akik rendelkeznek a kutatásfejlesztési és az innovációs projektek menedzseléséhez szükséges alapfokú elméleti és gyakorlati ismeretekkel, készségekkel, képesek az innovációs területen működő szervezetek fejlesztési projektjeinek tervezésére, előkészítésére, megvalósítására, valamint az eredmények fenntartásához szükséges tevékenységek ellátására.
Jelentkezem a tréningre!
Az idei tréning során is három szakasz különül majd el. 2023. május 24-én, a megnyitón bemutatásra kerül az online tréning ütemezése. Az első 14 modult önálló felkészülési formában, írásos tananyaggal, ppt prezentáció előadásokkal kiegészítve sajátítják majd el a résztvevők. Az írásos tananyagot minden résztvevő számára elektronikusan küldjük ki a regisztrációkor megadott e-mail címre.
A második szakaszban, 2023. június 5-én és 14-én vezetett gyakorlat lesz, amely két, négyórás egységben (2 óra előadás, 2 óra gyakorlat) valósul meg, online térben. A résztvevők a gyakorlati részt kiscsoportos beosztásban teljesítik, a cél minden csoportban a onepager előkészítése, amelyet a harmadik szakaszban, 2023. június 23-áig, egyeztetett konzultáció keretében mutatnak be önállóan.
A tréning időbeosztása
2023. május 24.: Megnyitó
2023. május 24. - június 6.: Önálló felkészülés, saját ütemben, digitális tananyaggal
2023. június 5-én és 14-én: Vezetett gyakorlat
2023. június 23.: Onepagerek leadási határideje
Az esemény részletes tájékoztató tematikája a csatolt dokumentumban található.
A tréning ingyenes az online térben valósul meg, a részvétel azonban előzetes regisztrációhoz kötött.
Jelentkezem a tréningre!
A tréning az NKFI Alapból finanszírozott 2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00014 azonosítószámú, „Közszolgálati Technológia Transzfer Kezdeményezés (KTTK)” című projekt keretében valósul meg.